Valníky

Obecně o přepravnících:

Ifor Williams se řadí mezi největší světové producenty přepravníků do 3,5 tuny. Přepravníky na koně jsou svým robustním, ale přesto stylovým provedením a prosvětleným interiérem oblíbenou volbou jezdců už mnoho let. Mezi farmáři po celé Evropě jsou naopak populární přepravníky na hospodářská zvířata. Další přepravníky nabízené firmou Ifor Williams mají široké spektrum využití např. ve stavebnictví, zemědělství či v přepravě zemědělských strojů a vozidel. Vynikají svou praktičností a dlouholetou životností.

Univerzální plošinové přívěsy lze použít k přepravě nákladu, jako jsou malé stroje, komunální techniky a motorových vozidel.

Modely Lm a LT

  1. LM a LT
  • Robustní, přizpůsobivé a snadno udržovatelné přepravníky do 3500 kg.
  • Všechny modely jsou standardně vybaveny tvrdou pryskyřičnou překližkovou podlahou a rezervním kolem.
  • Možnost volby širokého spektra příslušenství, jako je hliníková podlaha, vázací oka na ložné ploše, bočnice a čela. Držáky na ližiny jsou ve standardu.

Parametry jednotlivých vleků

2. CT a TB 

Přepravníky pro transport automobilů. Pro majitele vozidel s nízkým podvozkem jsou sklápěcí přepravníky ideální volbou. Poskytuje všechny výhody plochých přívěsů, v kombinaci se sklopnou plošinou pro snadné nakládání

Podlaha: 

Je zhotovena z vodovzdorné překližky ve středu v její celé délce. Po krajích jsou kovové pásy s otvory pro ukotvení vázacích popruhů s háky na koncích. Z boku pod ložnou plochou jsou i další kotevní body pro uchycení vázacích popruhů, případně jiné vázací techniky.

U každého typu jsou dvě základní možnosti provedení ložné plochy: TB a CT

  1. Hladká ložná plocha s volitelnou výbavou na přání: bočnice a přední čelo, s možností zvýšení bočnic a čela pletivem v rámech, naviják.

 

2. Ložná plocha s přestavitelným dorazem předních pneumatik nakládaného vozidla, bez možnosti montáže bočnic.

Není možné kombinovat obě provedení.

Zadní rampa nebo ližiny:

  1. Rampa v celé šíři ložné plochy. Je sklopná, uzavírání ulehčuji plynová vzpěra. Rampa není plochá, ale je ve tvaru vlny. Tak je možné nakládat auta s nízko umístěným předním spoilerem.
  2. Nájezdové ližiny jsou ploché, odnímatelné. Po dobu jízdy jsou umístěny v úložném prostoru. Jejich výhoda je, že můžete přepravovat vozidlo delší, než je ložná plocha (může vzadu přesahovat vlek). Jsou také levnější než rampa. Nevýhodou je složitější a déle trvající manipulace.

Parametry

Specifikace

  • Robustní konstrukce až na 3500 kg
  • Pevná náprava
  • Měkké pérování zajištěné listovými péry
  • Kvalitní a pevná podlaha
  • Zinkované chasí
  • Bočnice: pevnější než u jiných výrobců, jednoduše odnímatelné
  • Velké množství příslušenství

 Vleky na přepravu automobilů, bagrů a jiné mechanizace

Příslušenství

  • Ke všem modelům je možné zvolit mezi  několika typy nájezdů (ližiny, rampa).
  • Vleky jsou na přání vybaveny navijáky a oky na uchycení popruhů, které usnadňují nakládání a transport i těžší mechanizace.

Navijáky:

Všechny navijáky jsou upevněny na předním čele a jsou stranově posuvné tak, aby je bylo možné nastavit nad tažné oko nakládaného vozidla (aby vozidlo nebylo taženo do strany).

  1. Ruční naviják o tažné síle do 1500
  2. Ruční naviják o tažné síle do 3000
  3. Elektrický naviják o tažné síle do 2500 kg poháněný proudem z tažného vozidla.
  4. Elektrický naviják o tažné síle do 2500 kg poháněný proudem z vlastního akumulátoru.

Využití

 

 

Další vleky

Ifor Williams vyrábí valníky v mnoha provedeních a s velkým množstvím příslušenství na přání. Výběr je tak široký, že zde není možno celý popsat. Uvádíme jen několik příkladů vleků dovážených do ČR. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

Vleky eurolight

Transporta